تو 15
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تو 15
نوشته شده در سه شنبه 29 اسفند 1391
بازدید : 503
نویسنده : hosein

تو 15 دقيقه سر ارائه پروژه ش عاشقش شدم...
15 ساعت طول كشيد تا با خودم كنار بيام كه اين عشق واقعيه يا نه...
15 روز بعد اولين شعرمو براش گفتم و ي دفتر بنامش شروع كردم...
15 هفته طول كشيد تا بهش اس دادم و گفتم كه عاشقش شدم ...
15 ...
15 ...
15 ...
15 ...
ديرو بعد 15 ماه بهم گفت حالا منم عاشقت شدم ...
و الان 15 ساعته كه تو شوكم ...




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: